duminică, 31 iulie 2016

Episode 98: Hadji Tudose ver. 2.0 improved.


So, dacă știți ceva doctor de creiere sau dealer de piese de schimb pentru oameni, nu vă sfiiți cu o recomandare! Pentru că pe bune, o iau razna. Care mai vreți raznă, hue hue, too late for that, deja am luat-o eu pe toată!
Pe drum spre casă venind dinspre showroom-ul Lexus, m-am uitat eu la kilometraj și am băgat de seamă că am făcut vreo 550km cu benzina asta. Adicătălea, mai am vreo 100km autonomie înainte să se aprindă becul. Mboon, asta nu-I mare problemă, dar după ce am ajuns acasă, m-am uitat pe net și am văzut că habib guvernul a constatat că prețul petrolului s-a dus iarăși la vale, și-n consequență pentru luna august benzina e mai ieftină cu 8.8%. Whooow!
Ei, ăla a fost momentul în care creierul meu a decis să ia o pauză, sau s-a stricat, sau nu știu ce dreaq a făcut.

"I've forgot how to brain..."


Pentru că pwwla mea, primul gând a fost: “whoaaa, deci alimentez pe 1, cu benzină ieftină!!! Da’ azi e abia 29, deci mai am două zile și numai 100km autonomie, deci clar, NU MAI IES DIN CASĂ decât ca să merg la servici”.



Și pe bune dacă pot să înțeleg ce dracu’ mi se întâmplă. De ce? Păi, pentru că da, se ieftinește benzina și e foarte bine, da’ economia este de vreo 6 – 7 dhs la un plin. Adică…o șaormă? O pâine cu semințe? Nici măcar un manakeesh, că ăla e 8dhs. Pe bune, dacă aș fi fost un amărăștean de-ăsta care mătură pe stradă sau cară cărămizi cu spatele, aș fi zis. De banii ăia, iei o ditamai pungă de orez și un kil de ceapă, mănânci o săptamână. Dar la mine chiar nu e cazul. Și atunci de ce dracu’ am reacționat așa? Și nu-i numai că a venit ideea respectivă și a trecut, așa cum mi se întâmplă de obicei (periodic, mă apucă brusc dorul să schimb telefonul sau mașina) când evaluez dacă un anume lucru chiar îmi trebuie sau e de fapt doar o toană.
Noooo, au fost ore întregi în care chiar am fost încântat de idee, ca și cum ar fi fost cine știe ce sclipire de geniu! 
Moaaa, o să economisesc 7 dirhami întregi, vă dați seama!?

Are you fuckin' kiddin' me?


No really, WTF is wrong with me?

Acuma, ce ziceam despre coada motanului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu