marți, 2 august 2011

Episodul 13. Trist.

A început ca o zi absolut normală. Ok, un dereglat de-ăla sinistru era sa se facă muci de noi, da' a scăpat teafăr, în fine. Ajungem la servici, și-mi zice Deni "știți, aș vrea să mă duc până la  sora mea, să văd ce face că e în spital." "Ok" zic eu,"așteaptă să apară Dl. Neumann ca să am o mașină în caz de nevoie și apoi mergi".
A plecat omul și na, n-am mai dat atenție pâna când n-a intrat pe ușă. El care de obicei nu intră în birouri, așteaptă afară. Clar schimbat complet la față, îmi zice că mă roagă să-i dau voie să plece, ar vrea să se ducă acasă că sora lui a murit. Dar se întoarce după-amiază să mă ducă acasă!
Sigur că i-am zis să plece, mi-a spus că are cu ce să ajungă înapoi la Cisolok, i-am dat câțiva bani ce mai aveam eu în portofel (200k) și i-am zis să-și vadă de ale lui, o să conduc singur spre casă.
Acum două luni, primul șofer pe care l-am avut tot așa a apărut într-o după-amiază "my family is dead". Bun, n-am înțeles eu ce înseamnă la ei "family", dar a doua zi râdea și glumea ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Am presupus ca se referea la cineva din familie, dar poate nu foarte apropiat.
Sunt curios ce fel o să evolueze amicul Deni. Pe moment nu prea am cu ce să-l ajut decât cu oarece bani, că nevoie o sa aibă sigur.
Eu am fost norocos din punctul ăsta de vedere. De fiecare dată când am pierdut pe cineva drag, eram fie prea mic ca să mă gândesc la implicații, fie s-a întâmplat când eram departe și nu am avut contact direct cu situația. Combinat cu firea mea rece (probabil din afară se vede ca un defect și par nepăsător), am trecut relativ ușor peste evenimente.  Nu pot să ma gândesc la cum aș reacționa într-o situație absolut similară. Și nici nu vreau să ma gândesc. Vom trece podul când ajungem la el.

Later Edit: Am reușit să ajung acasă într-o singură bucată și fără incidente, așa că i-am trimis lui Deni un SMS, dacă are nevoie de ceva bani, să vină să-i dau. A venit băiatul, nici nu mă așteptam sa nu vină, și am aflat oarece detalii ale poveștii. Deci soră-sa este cea mare, el este al 7-lea copil. A avut ceva complicație la unul dintre ochi, ceva ce s-a extins la creier. Aseară la 10 au internat-o în spital, azi dimineață la 7 a murit. Asta e.
A zis că-mi dă SMS dacă mâine mă duc tot singur la birou sau vine el dimineață normal la job.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu