luni, 5 martie 2012

Episodul 35. Johnny's got a gun

Deci de la servici am trecut pe la Edgar să-mi iau cumpărăturile. Ca de obicei, nici o întâlnire cu el nu se termină cu una cu două, așa că mi-am recuperat sacoșa cu diverse (mozarella, carne tocată, etc.) după ce am ras voinicește două farfurii de supă de cartofi cu cremwuști afumați (o minunăție) și vreo 5 beri. C-așa-i în tenis...
Cumpărăturile k cumpărăturile, dar asta e atracția serii:




Daaa, deci am jucărie nouă și abia astept să văd ce-i poate pielea. Am încercat acum două lovituri, dar se pare că pomul din fața casei e prea subțire pentru ora asta. O să încerc mai multe mâine, poate pe lumină să obțin rezultate mai bune. Nu de alta, da' poate se mai îngrașă pomul după ce se duce berea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu