joi, 4 octombrie 2012

Episodul 48. Welcome to the party!

Deci ieri a fost ceva petrecere dată de Indonesia Power. Aniversarea a nu știu câți ani de la înființare, plus prima barjă cu cărbune primită în centrală. OK, e frumos că tovarășii organizează ceva. A venit tot poporul, au fost 3 stații cu mâncare, două afară mai pentru populație, una înăuntru, mai pentru noi. Menu localnic, așa că am zis pas la 90% din ce era acolo. Am mâncat numai câteva bucățele de friptură de capră, am băut niște apă (îmbuteliată) și am mai stat de vorbă cu șeful de la IndoPower.
Well, surpriza emisiunii azi dimineață la ședință. Nimeni de la PLN, iar colegii noștri locals nu arătau prea faimos. După ce am terminat cu ședința și ne-am întors la birou, am mai aflat detalii.
70 de tipi de la PLN la spital, toxiinfecție alimentară. Doi dintre colegii noștrii cu vărsături și dureri de stomac, dar se țineau pe picioare.
Well, să vă fie de bine masa, că ieri mă uitam la ei cum își încărcau farfuriile de parcă n-ar mai fi mâncat de 10 zile. Da' hey, era gratis, nu? Vă doresc poftă bună, că strâmbați din nas și mă considerați snob când spuneam că nu îmi place mâncarea locală, ăla care o face pe bucătarul nu pare să se mai fi spălat pe mâini de ceva vreme și în general hrana ar trebui păstrată în frigider nu afară cu muștele pe ea, deci nu, mulțumesc, eu nu vreau mâncarea voastră.
Sunt curios să aflu dacă vor fi și urmări legale pentru compania de catering care a asigurat mâncarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu