luni, 5 septembrie 2011

Episodul 17. Much, much more Epic Fail!

Nu, nu mi-am tăiat puța sau așa ceva. Ieri cică am fost la prânz la masă la Edgar. Prânz e un fel de a spune. Am plecat la 13 de acasă, și am reușit să ajung la 15:25 la Edgar. 18km, pentru cine nu știe. No problem, bere a fost, macaroanele cu carne au fost bune (mda, iar macaroane cu carne) am tot vorbit și povestit până pe la 19:30. I-am zis că am luat cuptor și ce frumos nu merge, și am aflat cu maaaare plăcere că are scule. Așa încât, aseară m-am întors acasă cu o trusă de șurubelnițe și multimetru!
Desigur ca imediat după ce m-am schimbat în țoalele domestice, am scos animalul (pseudo)decedat din cutie și i-am desfăcut mațele să-i fac autopsia.
O știți p-aia cu "dacă nimic nu merge, citește manualul de folosire?" Well, se aplică super! Bun, îmi acord circumstanțe atenuante pe motiv că manualul ăla are aproape 10 rânduri scrise în limba lor, și nu scrie nimic acolo despre CUM anume merge panarama. În fine, short story even shorter, cuptorul era absolut OK, doar că alimentarea trecea PRIN timer și abia apoi prin lampa pe care scrie mare POWER și prin rezistențe. Nu pui timp de funcționare, nu ai curent nicăieri în instalație. Acum privind nițel cu atenție, e o chestie foarte bună. Nu poți să-l uiți în funcțiune și să ia foc casa de la el. După cel mult o oră (atât e timpul maxim pe timer) se oprește singur.
Desigur, acum îmi pare rău că nu am încercat mai multe combinații sâmbătă, dar până una alta sunt bucuros că e ok și o să-l pot folosi. Azi vreau să mă opresc la magazin și să iau cablu și ștecher și să modific alimentarea de la frigider, dacă tot am scule :)
Presimt că următorul episod va fi iarăși unul culinar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu