luni, 25 iulie 2011

Episodul 11. „First Choice” pussy

Știți ce e aia, nu? „First Choice”, „Clever”, „Number One” marcă dedicată a unui supermarket. Aceeași calitate nemaivăzută, la un preț minim! Bun, acuma toată lumea știe că produsele alea sunt de fapt așa...average. Marele lor avantaj este că sunt ieftine pentru cât de average sunt la calitate. Așa încât, dacă e ceva consumabil merită din plin sa iei produsele alea. La o adică, ce mama naibii mare spanac e diferit la folia de plastic pentru ambalat alimente sau aia de aluminiu pentru copt?
Well, uite cam așa stă treaba cu pixdele de p-aici. Frate, io sa mor dacă am văzut p-aci vreo gagică după care sa îmi ramână capul întors. În Dubai mi s-a întâmplat chestia asta, și nu o singură dată. Toate gagicile pe care le-am văzut p-aici sunt exact așa: average. Și desigur, ieftine pentru cum arată și probabil prestează, așa ca pare chiar avantajos, nu? Capeți suficient de multă gagică pentru atât de puțini bani! LOL! Poate ar trebui sa iau două, să mai am și mai încolo, ca e la ofertă!
Da’ totuși, nu e vorba de ambalaje, pui congelați, caiete sau mai știu eu ce trăznaie.
Că discutăm de exotism, nu? Moaaaaa, să ți-o tragi cu o asiatică, whoaaaa, the fuck of the century! Da’ ce are mă frate în plus? Și dacă ar avea două pixde, tu tot numai un obiect ai, așa că wtf!?
Mie generalizarea în sine mi se pare oribil de nedreaptă. Practic, nu te mai gândești la O ANUME femeie, e ceva așa, o figură ștearsă aleasă întâmplător din mulțime. Nimic din ceea ce reprezintă EA ca persoană nu este luat în considerare, nu? Nu contează cum este EA, contează ca are ochii mai oblici, tenul mai închis, mănâncă mult orez și nici mă-sa nu știe precis câți ani are de fapt... Chestia asta cu sexul parcă trebuia să fie nițeluș mai specială nu? Dar nu vă gândiți ca merge într-o singură direcție și e nedrept numai față de ea. La rândul tău, niciodată nu vei fi sigur că ai depăsit și tu la rândul tău condiția de walking ATM sau nu. Chiar îi pasă de TINE sau de fapt se teme de concurență? Râde la glume tale pentru că-s hazlii, sau ca sa-i facă plăcere lui big white bwana? Se culcă cu tine pentru că vrea, îi place și te dorește, pe TINE ca om și bărbat, sau ca să fie sigură că se capătă cu rochia pe care altfel nu și-ar putea-o permite ever? Ca să revin la partea cu glumele, nici măcar nu poți fi sigur că a înțeles gluma, că de vorbit engleză așa mai încet...AVERAGE.
Și ca sa dăm Cesarului ce este al Cesarului, ideea asta cu de-personalizarea în cadrul relațiilor intime inter-rasiale am citit-o într-o carte a răposatului Ed McBain (Evan Hunter). Deci nu e complet ideea mea, dar m-a lovit similitudinea situației. Sigur, el acolo se ocupa numai de aspectul rasial al problemei, pentru că american fiind, nu își punea problema cu diferențele astea cvasi-astronomice între venituri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu